loading...

اخبار و مقالات روز

مهمترين اخبار و مقالات حوزه تاسيسات و ساختمان

بازدید : 190
سه شنبه 8 تير 1400 زمان : 14:03

Ticwatch E3 پس از هفته ها شایعه آغاز به کار کرده است - و یکی از مهمترین موارد اضافه شده در بازار ساعت های هوشمند Wear OS است.

Ticwatch E3 پس از هفته ها شایعه آغاز به کار کرده است - و یکی از مهمترین موارد اضافه شده در بازار ساعت های هوشمند Wear OS است.

Ticwatch E3 تنها دومین ساعت هوشمند است که تراشه Snapdragon Wear 4100 را اجرا می کند (بعد از Ticwatch Pro 3) و آن را به عنوان یک عملکرد برتر و دارای ویژگی های تناسب اندام و سلامتی تبدیل می کند.

Ticwatch E3 پس از هفته ها شایعه آغاز به کار کرده است - و یکی از مهمترین موارد اضافه شده در بازار ساعت های هوشمند Wear OS است.

Ticwatch E3 تنها دومین ساعت هوشمند است که تراشه Snapdragon Wear 4100 را اجرا می کند (بعد از Ticwatch Pro 3) و آن را به عنوان یک عملکرد برتر و دارای ویژگی های تناسب اندام و سلامتی تبدیل می کند.

شما می توانید در سایت کوک باش یه نشانس اینترنتی https://cookbash.ir/ مقالت زیادی در مورد انواع ساعت هوشمند سامسونگ را مشاهده کنید. همچنین در مورد انواع ساعت دیجیتال و کلاسیک زنانه و مردانه در سایت کوک باش ( راهنمای تخصصی خرید ساعت ) مطالب بیشتری وجود دارد.

و قدرت اسنپدراگون 4100 را به یک قیمت میان رده می رساند. این قیمت 199 دلار است - که یک قیمت رقابتی برای Wear OS محسوب می شود و مانند Huawei Watch 3 و Oppo Watch کمتر است.

با این حال ، ما در مورد وضعیت Wear OS 3.0 هیچ شفافیتی نداریم ، که باز هم رونمایی از دستگاه Wear OS را تحت الشعاع قرار می دهد.

یک چیز جالب این هست که خیلی از افراد بدنبال خرید ساعت هوشمند هستد . اما نمی دانند که از کجا این خرید را انجام دهند. پیشنهاد می کنم که مطلب راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند سایت کوک باش را مطالعه کنید تا بتوانید با خیالی راحت تر خرید خود را نهایی کنید.

در اینجا همه چیزهایی است که شما باید بدانید.

TicWatch 3: مشخصات و ویژگی ها

از سیستم عامل استفاده کنید
کوالکام اسنپدراگون Wear 410
RAM: 1 GB / ROM: 8 GB
SpO2 ، شتاب سنج ، سنسور Gyro ، سنسور ضربان قلب HD PPG ، سنسور خارج از بدن با تأخیر کم
GPS
NFC
44 میلی متر x 47 میلی متر x12.6 میلی متر
1.3 اینچ 360x360
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68
380mAh

به دنبال Ticwatch E2 2019 ، پیگیری 2021 یک ساعت هوشمند با ایده های بزرگ و یک قیمت میان رده است. این یک جستجوگر نیست و Huawei Watch 3 در بخش طراحی ، با یک قاب محافظ 44 میلیمتری و طراحی دو دکمه ، چالش برانگیز نخواهد بود.

سه رنگ بند در دسترس است: زرد ، آبی و سیاه.

با 12.6 میلی متر باریک ترین نیست ، اما مچ دست های باریک تر در 44 میلی متر و در 36 گرم (بدون بند) را به دردسر نمی اندازد.

صفحه نمایش یک صفحه نمایش 1.3 اینچی 360x360 میانی جاده است که دارای یک لنز 2.5D است و هیچ برنده ای نخواهد بود ، اما باید این کار را انجام دهد.

سرنشین GPS (با پشتیبانی GLONASS و Beidou) است که برنامه TicExercise و 20 حالت تمرین آن را تأمین می کند.

از عمر باتری خبری نیست ، که ناامیدکننده است. بخش عمده ای از Snapdragon 4100 و Wear OS جدید عمر باتری دارند و یک باتری 380 میلی آمپر ساعتی درون Ticwatch E3 وجود دارد - بنابراین امیدواریم بیش از یک روز آینده داشته باشیم. با این وجود کمبود اطلاعات مشکوک به نظر می رسد.

اما تمرکز بیشتری بر روی سلامتی است ، لیستی از برنامه های مارک Tic که در بالای سیستم عامل Wear OS زندگی می کنند ، با افزودن انبوهی از ویژگی ها ، آن را به یکی از غنی ترین اکوسیستم های ساعت هوشمند مجهز به Google تبدیل می کند.

این برنامه های اختصاصی از اکسیژن خون (TicOxygen) ، ردیابی ضربان قلب (TicPulse) و خواب (TicSleep) را پوشش می دهند - اما اکنون TicZen و TicBreathe وجود دارد که از طریق نظارت بر تغییر ضربان قلب (HRV) و ویژگی های تنفس هدایت شده ، ردیابی استرس را ارائه می دهد. .

و TicCare کاملا جدید وجود دارد. این امر اطلاعات و نظارت بر سلامتی را برای سایر دارندگان Ticwatch در خانه شما فراهم می کند. به نظر می رسد این یک نمایشنامه برای کسانی است که دارای خویشاوندان مسن هستند و یا افرادی که نیاز به پشتیبانی بیشتری دارند ، اگرچه مشخصات کمیاب هستند و به نظر نمی رسد این ویژگی با جذابیت اصلی باشد.

همچنین NFC برای پرداختهای بدون تماس مبتنی بر مچ دست وجود دارد - بنابراین Google Pay روی کارتها است.

با این حال ، ما هیچ سرنخی در مورد اینکه آیا این دستگاه نسخه جدید Wear OS را دریافت می کند ، نداریم. اگر بخواهم رک و پوست کنده بگویم ، وضعیت Google کمی آزار دهنده است - و ما قبل از وضوح در مورد بروزرسانی ، توصیه می کنیم خرید هر دستگاه Wear OS را توصیه کنیم.

Fossil گفته است که دستگاه های قدیمی را به روز نمی کند و Mobvoi در مورد به روزرسانی دستگاه های قدیمی اظهارات مثبتی ارائه داده است.

ما به وضوح نیاز داریم - اما بر روی کاغذ TicWatch E3 به نظر می رسد یک دستگاه مقرون به صرفه مناسب برای استفاده در نسل بعدی Wear OS است.

بیشتر بخوانید:

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 132
  • بازدید سال : 424
  • بازدید کلی : 9819
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه