loading...

اخبار و مقالات روز

مهمترين اخبار و مقالات حوزه تاسيسات و ساختمان

بازدید : 93
چهارشنبه 5 خرداد 1400 زمان : 18:41

اگر تازه وارد بازاریابی شبکه ای شده اید یا بازاریابی شبکه ای را در نظر دارید ، این بهترین تصمیمی است که می توانید در اقتصاد امروز بگیرید.

اگر تازه وارد بازاریابی شبکه ای شده اید یا بازاریابی شبکه ای را در نظر دارید ، این بهترین تصمیمی است که می توانید در اقتصاد امروز بگیرید.

شانس موفقیت هرگز با تمام منابع موجود به صورت آنلاین بیشتر از حد کنونی نبوده است.

برای موفقیت واقعی در بازاریابی شبکه ای ، بسیار مهم است که بدانید چرا این مسئله شما را آزار می دهد.

شما تصمیم گرفته اید که برای کمک به شما یا با اعتقاد خود یا آنچه مشتریان بالقوه می گویند ، اطلاعات بسیار خوبی برای ایجاد انگیزه در مسیر صحیح خواهید داشت.

در اینجا 20 دلیل وجود دارد که بهترین بازاریابی شبکه ای بازاریابی شبکه ای است ، اگرچه من می توانم موارد بسیار زیاد دیگری را به شما ارائه کنم.

شماره 1. کار از هرجای دیگر: یکی از بزرگترین آرزوهای آمریکایی ها توانایی کار بر روی لپ تاپ های خود از هرجای دنیا بود. برای من این قیمت ندارد. تا زمانی که می توانید به اینترنت متصل باشید ، می توانید تجارت خود را اداره کنید. اگر چیزی در زندگی شما تغییر کند ، پس شما فقط در حال مهاجرت به یک ایالت یا شهر دیگر هستید و غیره ، و کسب و کار شما متحرک است زیرا تجارت شما قابل حمل است.

شماره 2. برنامه شما: این یک برنامه مهم برای من است. اگر قرار ملاقات داشته باشم ، از یک کار عادی اجازه کار نمی خواهم. از آنجا که می توانید برنامه خود را مشخص کنید ، کار در تجارت بازاریابی شبکه ای نیز بسیار آسان است ، بنابراین اگر می خواهید تجارت را گسترش دهید باید نظم و انضباط پیدا کنید. شما فقط آنچه را که مایلید در آن قرار دهید از آن خارج خواهید کرد. در یک تجارت سنتی ، همین مورد نیز صدق می کند ، با این حال ، شما سرمایه گذاری بسیار بیشتری در معرض خطر دارید.

شماره 3. هزینه کم ورود: با شرکت های بازاریابی شبکه ای ، می توانید برای شروع کار با کامپیوتر و سرمایه گذاری اندک شروع کنید. برخی حتی بدون سرمایه برای سرمایه گذاری شروع به کار کردند. فقط وقت و کار سخت اگر به طور کلی به فکر راه اندازی یک تجارت سنتی هستید ، حداقل برای باز کردن درها به دنبال 50،000 دلار سرمایه گذاری هستید. نوع حق رای دادن می تواند سرمایه گذاری بسیار بزرگتر 100000 دلار یا بیشتر باشد و بیشتر مالکان بیش از 5 سال سود را نمی بینند. س Myال من از شما این است: کدام یک را سرمایه گذاری ترجیح می دهید ، مثلاً مبلغ کمی 1000 یا 50 هزار دلار یا بیشتر؟

شماره 4. بدون کارمندان: این به خودی خود باید شما را وادار کند که نگاه جدی به بازاریابی شبکه ای داشته باشید. هیچ نگرانی در مورد دستمزد ، نگرانی در مورد مالیات و نگرانی در مورد جبران خسارت کارگران مانند مشاغل سنتی وجود ندارد ، همه اینها مربوط به کارمندان است. هیچ کس درخواست افزایش حقوق نمی کند یا فقط سالمندان مطمئن می شوند دیگران کار شما را انجام می دهند. تنها کارمندی که باید نگران آن باشید ، خودتان هستید.

شماره 5. بدون فاکتور / حساب قابل دریافت: شما نگران نباشید که هیچ یک از مشتریان خود صورتحساب دریافت کنند ، یا مبلغی را جمع کنند ، آنها بصورت آنلاین اداره می شوند و حتی اگر محصولات فیزیکی بفروشید ، محصولات با بیشترین هزینه برای شما ارسال می شود شرکت ها در مشاغل سنتی ، شما گاهی 90 روز یا بیشتر صبر می کنید تا حقوق دریافت کنید.

شماره 6. مزایای مالیاتی مشاغل خانگی: این یک مزیت بزرگ است. با کسب و کار از خانه ، برخی از اعتبارات مالیاتی مشابهی را دریافت خواهید کرد که ثروتمندان قبلاً از آن بهره مند شده اند. شما به بیش از 250 مشوق مالیاتی دسترسی دارید که ثروتمندان می دانند و از آنها بهره می برند! منافع مالیاتی به تنهایی بیشتر از هزینه راه اندازی بیشتر است.

شماره 7. بدون تبعیض بین مردان / زنان / سن / نژاد: هر کسی که به بازاریابی شبکه ای می پردازد شانس یکسان با فرد بعدی برای موفقیت دارد. من حتی در مورد موفقیت کسی که در بستر بستر بود در کسب و کار بازاریابی شبکه ای شنیده ام.

# 8 حمل و نقل نکنید: فقط وقت و هزینه ای را تصور کنید که می توانید از انجام رفت و برگشت به محل کار یا کار روزانه خود صرفه جویی کنید. چیزی که نمی توانیم به آن برگردیم زمان است. زمان چیزی است که به نظر می رسد هرگز از آن راضی نیستیم. من شخصاً نشستن در ساعتهای پرترافیک را استفاده مناسب از وقت خود نمی دانم.

شماره 9. امنیت: ما هر روز در مورد اخراج شرکت ها می شنویم. کمرهایشان را کوتاه کرد. چیزی به نام امنیت شغلی هنگام کار با شخص دیگر وجود ندارد. با کاهش بازار کار و پیشرفت های تکنولوژیکی که باعث شده است افراد کمتری به انجام همان کار قبلی نیاز داشته باشند. چه چیزی امن تر است ... آیا با شغلی درآمد کسب می کنید که بتوان آن را در یک لحظه از منابع خارج یا کوچک کرد ، یا درآمد اضافی از طریق یک شرکت بازاریابی شبکه ای حاصل می شود؟ وقتی مشاغل بازاریابی شبکه ای خود را داشته باشید ، از ثبات شبکه خود لذت می برید. بله ، حتی در بازاریابی شبکه ای ، شرکت هایی هستند که می آیند و می روند ، اما این شرکت ها نمی توانند شبکه شما را تصاحب کنند. این ایمنی شما در این تجارت است.

شماره 10. درآمد باقیمانده: پسر ، این قیمت ندارد. امیدوارم این مزیت شگفت انگیز و قدرت آن را درک کنید. بازاریابی شبکه ای به شما امکان می دهد درآمد باقیمانده داشته باشید ، حتی در مواقعی که کار نمی کنید ، به علاوه می تواند ماه به ماه رشد کند. تصور کنید که هنگام بازنشستگی شما هستید و هنوز درآمد آن برای شما باقی مانده است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 425
  • بازدید کلی : 9820
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه