loading...

اخبار و مقالات روز

مهمترين اخبار و مقالات حوزه تاسيسات و ساختمان

بازدید : 92
سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 زمان : 18:24

ماهیت سخت افزاری SEO مقیاس بندی را دشوار می کند ، خصوصاً اگر خودتان روی آن کار می کنید. به سادگی زمان کافی در روز برای انجام کلمات کلیدی تحقیق ، بهینه سازی صفحه ، ایجاد محتوا ، ایجاد بک لینک و سایر وظایف مرتبط با SEO موثر نیست.

ماهیت سخت افزاری SEO مقیاس بندی را دشوار می کند ، خصوصاً اگر خودتان روی آن کار می کنید. به سادگی زمان کافی در روز برای انجام کلمات کلیدی تحقیق ، بهینه سازی صفحه ، ایجاد محتوا ، ایجاد بک لینک و سایر وظایف مرتبط با SEO موثر نیست.

اگر واقعاً می خواهید پروژه های SEO خود را مقیاس بندی کنید ، به یک تیم کامل نیاز دارید که روی آنها کار کند. این جایی است که برون سپاری در می آید. تأمین نیرو از تلاش خود به یک تیم بسیار مقرون به صرفه تر از تلاش برای ایجاد و نگهداری منابع داخلی است.
بهبود SEO ROI

برای افزایش قابل توجه ROI ، از SEO استفاده کنید. اگر به شرکتی با سابقه قوی نتایج بزرگتر از خارج سپرده اید ، بیشتر از این که بخواهید همه کارها را در داخل انجام دهید ، به موفقیت بیشتری دست می یابید.

شما بیش از افزایش رتبه و بازدید ، درگیر SEO هستید ، اما برای تأثیرگذاری بر تجارت. شما می توانید این کار را انجام دهید ، به عنوان مثال ، از طریق هدایت ، جذب مشتری ، درآمد ، درک مشتری ، چرخه عمر مشتری و سهم بازار.

با داشتن یک تیم داخلی ، ایجاد تغییرات در پرسنل دشوار است حتی اگر نتایج کمتری داشته باشند. دستیابی به بهترین ROI در SEO با یک تیم برون سپاری متنوع و باتجربه بسیار آسان تر است ، زیرا پاسخگویی به یک تیم برون سپاری آسان تر است.

چگونه سئو خود را ثبت کنیم

حال بیایید درباره مراحل خاصی که باید در هنگام برون سپاری SEO جستجو کنید ، صحبت کنیم.
1. اهداف خود را تعیین کنید

قبل از اینکه با یک شرکت SEO شریک شوید ، باید اهداف اصلی خود را بدانید. "من می خواهم رتبه 1 را بدست آورم" خیلی مبهم است و یک هدف واقعی نیست - شما باید دقیق تر باشید.

بدیهی است که شما می خواهید بازدید وب سایت بیشتری داشته باشید. اما ، چه نوع ترافیکی می خواهید؟ آیا سعی دارید فروش سودآورترین محصولات خود را افزایش دهید؟

آیا شما اصولاً در سطح ملی فعالیت می کنید ، یا مشتری بین المللی دارید؟ آیا فروشگاه های محلی ، هتل ها ، رستوران ها یا سایر مراکز فروش آجر و ملات محلی دارید که باید به صورت جداگانه پشتیبانی شوند؟ آیا جغرافیای خاصی وجود دارد که شما برای تقویت تجارت خود نیاز دارید؟

آیا شما نیاز به تولید بیشتر هدایت و خرید مشتری دارید؟ آیا رقبای خاصی وجود دارد که شما می خواهید از آنها پیشی بگیرید؟

آیا در تمام مراحل سفر مشتری به طور موثری با مخاطبان خود درگیر می شوید یا در این مرحله مراحلی وجود دارد که نیاز به توجه ویژه دارد؟

چه سطح درآمدی را باید از کمپین های جستجوگرها ببینید؟

پاسخ به این س questionsالات می تواند به شما کمک کند شرکت SEO موردنظر برای کار و خدمات مورد نیاز خود را تعیین کنید.
2. خدمات مورد نیاز خود را تعیین کنید

اهداف سئو شما به شما کمک می کند خدمات مورد نیاز خود را تعیین کنید. آیا به خدمات جامع سئو ، از جمله تحقیقات کلمات کلیدی گرفته تا سئو فنی تا ایجاد محتوا برای ایجاد پیوند ، نیاز دارید؟ در مورد SEO محلی ، کمک به مدیریت اعتبار یا بازیابی الگوریتم چطور؟

اگر نیاز شما کم است ، می توانید با شرکتی که در آن موارد خاص تخصص دارد شریک شوید. اگر آنها جامع باشند ، شما می خواهید با یک شرکت کامل خدمات SEO شریک شوید.
ملاقات تیم با یک شرکت خارجی جستجوگرها با ارسال آن بر روی دیوار
3. بازه زمانی خود را تعیین کنید

مهم است که به یاد داشته باشید که SEO یک استراتژی بلند مدت است. اگر به دنبال نتایج سریع هستید ، احتمالاً باید در چیز دیگری مانند PPC سرمایه گذاری کنید.

اگر می خواهید SEO خود را به خارج از کشور برسانید ، باید در مورد نتایج حوصله داشته باشید. حداقل ، بازه زمانی شما باید 12 ماه باشد ، اما انتظار داشته باشید نتایج قابل توجهی بعد از آن داشته باشید. اگر یک شرکت SEO قول موفقیت یک شبه را داد ، از این موضوع دور بمانید. آنها هیچ سرنخی ندارند ، یا احتمالاً در حال انجام کلاه سیاه ، کارهای سایه دار هستند که می تواند توسط Google مجازات شود.
4- چندین آژانس سئو را ارزیابی کنید

هنگام استخدام SEO خود ، به دنبال شرکتی باشید که در صنعت متخصص باشد و به طور مداوم نتایج برجسته ای را برای مشتریان خود به نمایش بگذارد. همچنین بهتر است حضور آنلاین یک شرکت را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها نظرات خوبی ندارند.

بعد ، مطالعات موردی آنها را موشکافی کنید تا انواع نتایج کسب و کار مورد نظر را مشخص کنید. آیا آنها با معیارهای باطل پر شده اند (بعداً در مورد این موارد بیشتر توضیح می دهیم) ، یا نتایجی که نتایج قابل توجهی از تجارت را به همراه دارد؟

هنگامی که چند شرکت را شناسایی کردید ، تماس های مشاوره ای ترتیب دهید و این س questionsالات را از آنها بپرسید

چند سال است که فعالیت می کنید؟
آیا با صاحبان مشاغل کوچک کار می کنید؟
چه چیزی شما را از رقبا متفاوت می کند؟
چگونه مشتری های ما را درک خواهید کرد؟
آیا شما SEO فنی ، بهینه سازی در صفحه و ایجاد لینک را ارائه می دهید؟
آیا می توانید خدمات توسعه محتوای با کیفیت بالا ارائه دهید؟
چگونه از فرصتهای جستجوی ارگانیک ما استفاده می کنید؟
از چه ابزارها و فناوری هایی استفاده می کنید؟
آیا مطالعه موردی درباره مشتریانی مثل ما دارید؟
آیا قراردادها را برون سپاری می کنید یا فروش مجدد دارید؟
آیا می توانید مراجع و توصیفات مشتری را ارائه دهید؟

هر شرکت معتبری باید بتواند به راحتی به این س questionsالات پاسخ دهد. اگر در مورد هرکدام از آنها شفافیت وجود نداشته باشد ، این یک پرچم قرمز است.

شما به دنبال شرکتی هستید که سابقه خوبی در کمک به مشتریان در رسیدن به اهداف SEO خود داشته باشد ، نه شرکتی که بیش از وعده ها و سپس تحویل کمتر باشد.

برچسب ها سئو ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 499
  • بازدید کلی : 9894
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه