loading...

اخبار و مقالات روز

مهمترين اخبار و مقالات حوزه تاسيسات و ساختمان

بازدید : 92
سه شنبه 18 خرداد 1400 زمان : 15:05

اما قبل از انجام هر کاری در سایت ، باید برنامه ای آماده داشته باشید. بنابراین اگر در حال طراحی مجدد یا ساخت یک وب سایت جدید هستید ، روند برنامه ریزی وب سایت شما باید شامل مراحل ذکر شده در زیر باشد.

اما قبل از انجام هر کاری در سایت ، باید برنامه ای آماده داشته باشید. بنابراین اگر در حال طراحی مجدد یا ساخت یک وب سایت جدید هستید ، روند برنامه ریزی وب سایت شما باید شامل مراحل ذکر شده در زیر باشد.

مکان فعلی خود را ارزیابی کنید

اگر وب سایتی ندارید ، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید. اما اگر این کار را انجام دهید (حتی اگر فقط یک صفحه با اطلاعات تماس باشد) ، باید قبل از حرکت به جلو ، حضور آنلاین خود را ارزیابی کنید.
نام دامنه

ابتدا باید به نام دامنه خود فکر کنید. آیا نام دقیق تجارت شماست؟ در غیر این صورت ، آیا این رشته موجود است؟

در حالت ایده آل ، شما می توانید نام دامنه موجود خود را برای کاهش سردرگمی مشتری حفظ کنید - اما اگر فرصتی برای تغییر نام بهتر دارید ، لازم است قبل از ایجاد سایت جدید خود این کار را انجام دهید.
ساختار URL
امتیاز شما

چگونه URL ها در سایت فعلی شما تنظیم می شوند؟ آیا آنها خوانا و متناسب با محتوای صفحات شما هستند؟ آیا چند زیر پوشه کاملاً مشخص دارید؟ در این صورت ، در هنگام ایجاد سایت جدید این URL ها یکسان نخواهد بود و نیازی به هدایت مجدد نیست.

از طرف دیگر ، اگر URL های شما از نویسه های تصادفی تشکیل شده باشد ، بهتر است یک ساختار URL جدید با سایت جدید خود ایجاد کنید. با این حال ، حتماً این URL ها را ثبت کنید تا بعداً بتوانید ریدایرکت های مناسب را تنظیم کنید.
محتوا

محتوای سایت شما بدون شک مهمترین م componentلفه آن است. این همان چیزی است که به بازدیدکنندگان اطلاعات مورد نیاز را می دهد ، به آنها می گوید که شما به عنوان یک تجارت چه کسی هستید و آنها را متقاعد می کنید که تبدیل شوند.

اگر محتوای موجود سایت شما به هر سه این اهداف نرسد ، باید آن را دوباره بنویسید - به همین سادگی. این قسمت را از روند برنامه ریزی (و بودجه بندی) قرار دهید ، نه یک فکر بعدی.

محتوای سایت شما می تواند از محتوای نوشتاری ، وبلاگ ها ، اینفوگرافی ها ، فیلم ها و موارد دیگر باشد.

گزینه های CMS خود را پیدا کنید

چندین روش مختلف برای ایجاد سایت وجود دارد ، و اینکه شما روشی را که انتخاب می کنید عمدتاً مورد نظر شخصی است.

اولین گزینه شما ایجاد یک سایت HTML زنده است ، به این معنی که کل سایت از ابتدا کدگذاری می شود. ساخت این سایتها معمولاً بیشتر زمان می برد ، اما امکان شخصی سازی کامل ظاهر و عملکرد را برای اطمینان از عدم موفقیت در طراحی وب سایت به شما امکان می دهد.

مزیت سایتهای HTML این است که اگر مشکلی پیش بیاید ، توسعه دهنده ایجاد کننده آن در شناسایی و رفع مشکل زیاد مشکل نخواهد داشت. با این حال ، انجام به روزرسانی های سایت نیاز به کمی دانش کدگذاری دارد.

گزینه دیگر شما استفاده از سیستم مدیریت محتوا یا CMS مانند وردپرس است. وقتی سایتی را با CMS ایجاد می کنید ، یک پنل مدیریتی دریافت می کنید که ورود به سیستم و ایجاد تغییرات را به روشی ساده تبدیل می کند. اگر تجربه کدگذاری ندارید اما می خواهید خودتان به روزرسانی سایت را انجام دهید ، این گزینه بهتر است.

با این حال ، از آنجا که CMS توسط توسعه دهندگان شخص ثالث ساخته شده است ، دستیابی به همان سطح سفارشی سازی سایت HTML گاهی اوقات دشوار است.

شغل مورد نیاز خود را انتخاب کنید
توسعه دهنده مناسب

اگر همه آنچه شما می خواهید یک سایت ساده با متن ، تصاویر و اطلاعات تماس است ، روند ایجاد ساده است. اما اگر به دنبال افزونه هستید ، باید قبل از استخدام توسعه دهنده درمورد آنچه می خواهید تصمیم بگیرید.

به عنوان مثال ، آیا می خواهید میزبان یک فروشگاه تجارت الکترونیکی باشید تا محصولات خود را مستقیماً در سایت خود بفروشید؟ یا این تنها م componentلفه تعاملی است که به فرم تماس نیاز دارید؟

دانستن اینکه سایت شما باید چه کاری انجام دهد ، انتخاب یک برنامه نویس مناسب برای پروژه شما آسان تر می شود.

یک طراح یا توسعه دهنده وب انتخاب کنید

پس از دانستن موضع پروژه خود ، باید طراح یا توسعه دهنده وب را برای طراحی و اجرای سایت خود انتخاب کنید. اگر تیم توسعه داخلی دارید ، دیگر نگران این موضوع نخواهید بود. اما اگر مانند اکثر شرکت ها هستید ، باید آژانس یا توسعه دهنده مستقلی را استخدام کنید.

اگر در مورد آژانس خاصی آگاهی دارید ، توصیه می کنیم نام و اطلاعات تماس مشتریان آنها را جویا شوید. وقتی با افرادی که قبلاً با آژانس خاصی کار کرده اند صحبت می کنید ، ایده بهتری می گیرید که آیا مناسب است یا نه.

بودجه خود را نهایی کنید

پس از یافتن برنامه نویس مناسب ، باید قبل از شروع کار مطمئن شوید که از نظر هزینه در یک صفحه هستید.

پروژه را مرور کنید ، سپس برآورد زمان و هزینه را درخواست کنید. اینها با توجه به اندازه و تجربه تیمشان متفاوت خواهد بود ، اما مهم این است که هر دو انتظارات یکسانی داشته باشید.

اگر مطمئن نیستید که قیمت خوبی دریافت می کنید یا خیر ، در صورت تمایل می توانید از ماشین حساب قیمت پروژه ما بازدید کنید! به این ترتیب ما برای مشتریان خود قیمت تعیین می کنیم و به شما ایده کلی درباره هزینه سایت شما خواهیم داد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 35
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 449
  • بازدید کلی : 9844
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه