loading...

اخبار و مقالات روز

مهمترين اخبار و مقالات حوزه تاسيسات و ساختمان

بازدید : 101
سه شنبه 22 تير 1400 زمان : 13:03

Breitling به دلیل وقایع نگاری معروف است - در واقع ، این شرکت نقشی حیاتی در تولید اجزای فنی که این عارضه را امکان پذیر می کند ، داشت. نه تنها متخصصان Breitling فناوری کرونوگرافی حیاتی را اختراع کردند ، بلکه اولین کرنوگراف خود پیچ در پیچ را نیز در سال 1969 معرفی کردند. باور کنید یا نه ، Chronomat حتی زودتر هم منتشر شد: در سال 1941 معرفی شد ، یکی از محبوب ترین هاست - و پرفروش ترین - ساعت های Breitling را ارائه می دهد.

Breitling به دلیل وقایع نگاری معروف است - در واقع ، این شرکت نقشی حیاتی در تولید اجزای فنی که این عارضه را امکان پذیر می کند ، داشت. نه تنها متخصصان Breitling فناوری کرونوگرافی حیاتی را اختراع کردند ، بلکه اولین کرنوگراف خود پیچ در پیچ را نیز در سال 1969 معرفی کردند. باور کنید یا نه ، Chronomat حتی زودتر هم منتشر شد: در سال 1941 معرفی شد ، یکی از محبوب ترین هاست - و پرفروش ترین - ساعت های Breitling را ارائه می دهد.

تاریخچه Breitling Chronomat

اولین شرکت Breitling Chronomat در سال 1940 تولید شد ، زمانی که این شرکت توانست حق ثبت اختراع طراحی خود را بدست آورد. کرونومات اصلی که در ابتدا به عنوان مرجع Breitling 769 ارائه می شد ، دارای نمایش زمان ، عملکرد کرونوگراف و یک قانون اسلاید یکپارچه جذاب بود که همراه با قاب چرخشی ساعت ، به کاربران امکان انجام محاسبات را می داد.

قانون اصلی اسلاید Chronomat دارای دو مقیاس مختلف است: مقیاس خارجی در خلاف جهت عقربه های ساعت خوانده می شود ، در حالی که در داخلی در جهت عقربه های ساعت خوانده می شود. این تمایز مهمی بین Breitling Chronomat 1941 و رقبای آن بود.

حتما بخوانید:

اوضاع آشفته منجر به عرضه شرکت Breitling در سال 1978 برای فروش شد. در آن دوره ، تولید متوقف شد. ارنست اشنایدر Breitling را در سال 1979 خریداری کرد و تا سال 1980 ، این شرکت بار دیگر ساعتهای خوب سوئیسی تولید کرد.

در سال 1984 ، یک نسخه کاملاً جدید از Breitling Chronomat با شماره مرجع 81950 معرفی شد. به عنوان ساعت خلبان به بازار عرضه شد - جای تعجب نیست که با همکاری تیم نمایش هوازی ایروبیک نیروی هوایی ایتالیا تولید شده است - هنوز هم به عنوان یکی از آنها افتخار می کند از بهترین فروشندگان این شرکت است. شماره Breitling 81950 تا سال 1990 عرضه می شد و مدلهای تولید شده تا به امروز به جزئیات سبک آن اشاره می کنند.

چگونه یک Breitling جعلی Chronomat را تشخیص دهیم

از آنجا که صدها مدل مختلف Breitling Chronomat با فلزات موردی ، بندها ، دستبندها و صفحات مختلف موجود است ، تشخیص یک کرونومات مصنوعی از چیز واقعی برای چشم غیر آموزش دیده بسیار دشوار است. جعل کنندگان به فناوری بهتری نسبت به گذشته دسترسی پیدا می کنند ، این مسئله را پیچیده تر و اهمیت احراز هویت حرفه ای را افزایش می دهد.

اگر متوجه شدید که به ساعتی نگاه می کنید که به عنوان Breitling Chronomat ارائه شده است و نمی توانید برای تجزیه و تحلیل به یک فروشنده معتبر ساعت مراجعه کنید ، می خواهید ساعت آنلاین مورد نظر را جستجو کنید و از نزدیک با عکس ها مقایسه کنید خصوصاً از آنجا که کلمات و شعارهای سوئیسی و / یا فرانسوی در ساعتهای معتبر Breitling وجود دارد. این ها اغلب روی تقلبی ها غلط نوشته شده است. به طور کلی ، در اینجا چند موضوع مشترک برای جستجوی وجود دارد:

قیمت آنقدر پایین است که به نظر می رسد خیلی درست باشد
فروشنده قادر به تهیه مدارک تأیید اعتبار یا جعبه ارائه نیست
ساعت نسبت به اندازه خود بسیار سنگین یا بسیار سبک است
نقایص واضحی در پایان وجود دارد
به نظر می رسد آرم Breitling خیلی بزرگ است یا ظاهری "مبهم" دارد
به نظر می رسد که اعداد ، حروف و شاخص ها روی فلز مهر یا حکاکی ضعیفی شده اند. بسیاری از ساعت های تقلبی دارای حروفی هستند که به نظر می رسد پیکسلی یا "مبهم" هستند.
بند یا دستبند به نظر ارزان ساخته شده است
عوارض غیرفعال هستند یا به نظر می رسد ضعیف عمل می کنند
شماره های فرعی به جای اندازه گیری زمان سنج ، تاریخ و / یا ماه را نمایش می دهند
با نگه داشتن کریستال تا منبع نور ، نور را از نظر تابش خیره کنید. ساعت های معتبر Breitling دارای پوشش های ضد نور هستند که میزان تابش خیره کننده را تا حد زیادی کاهش می دهد. هر بازتابی که می بینید باید لحنی کمی آبی داشته باشد.


بهترین راه برای جلوگیری از یک اشتباه گران قیمت این است که ساعت خود را مستقیماً از Breitling ، نمایندگی مجاز Breitling یا منبع معتبر متخصص در ساعت های لوکس از پیش آماده ، مانند Worthy خریداری کنید. متخصصان طالع بینی ما قادر به اقناع ترین تقلبی ها هستند. علاوه بر این ، آنها می توانند ارزیابی های دقیق داخلی را انجام دهند تا تأیید کنند که ساعت دارای حرکت صحیح است و به درستی کار می کند.

ارزش تخمینی ساعتهای Breitling Chronomat

قیمت خرده فروشی (MSRP) فعلی ساعت Breitling Chronomat از 8720 دلار تا 13420 دلار است.

ساعت های متعلق به شرکت Breitling Chronomat که تمایل به حفظ کیفیت دارند بسیار خوب حفظ می شوند ، به شرطی که از وضعیت خوبی در حد عالی برخوردار باشند. این ساعت ها همیشه تقاضای زیادی دارند و به طور معمول هزاران بار در حراجی عرضه می شوند. عواملی که ارزش را تعیین می کنند شامل سن ، کمیاب بودن ، مواد و البته تقاضای بازار در زمان واقعی هستند. ارزش یک Breitling Chronomat متعلق به قبل از مالکیت اغلب بهتر است در صورت تأیید اعتبار مواد از جمله جعبه اصلی و مدارک فروش.

اگر شما یک ساعت Breitling Chronomat دارید و می خواهید آن را بفروشید ، می توانیم با حذف حدس هایی که معمولاً در فروش یک ساعت مچی لوکس متعلق به شما وجود دارد ، به شما کمک کنیم. روند ما با هدف قرار دادن خریداران علاقه مند و دارای شرایط واجد شرایط که به طور فعال در جستجوی ساعتهای از پیش آماده Breitling Chronomat مانند شما هستند ، به شما کمک می کند تا بهترین قیمت ممکن را بدست آورید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 30
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 444
  • بازدید کلی : 9839
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه