loading...

اخبار و مقالات روز

مهمترين اخبار و مقالات حوزه تاسيسات و ساختمان

بازدید : 303
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آيا هرگز آرزو مي كنيد امسال بتوانيد در يك تعطيلات پر از ساحل پر از ساحل برويد اما وقت و يا بدتر نكنيد ، نمي توانيد يكي از اينها را بپردازيد.

خانه خود را با سليقه IDYLLIC BEACH ايجاد كنيد

beach house decor ideas

آيا هرگز آرزو مي كنيد امسال بتوانيد در يك تعطيلات پر از ساحل پر از ساحل برويد اما وقت و يا بدتر نكنيد ، نمي توانيد يكي از اينها را بپردازيد. خوب ، چه چيزي شما را از بازآفريني احساس لذت بخش عقب نشيني كنار ساحل در خانه خود باز مي دارد؟ در حقيقت ، با اين ايده هاي آسان براي دكوراسيون كلبه ساحل ، مي توانيد بدون اينكه پا در خارج از خانه خود قرار دهيد ، بدون توجه به فاصله از ساحل ، ظاهر خانه را به يك خانه ساحلي آرامش بخش و شيك تبديل كنيد. و حتي خبر بهتر اين است كه شما مي توانيد به راحتي از اين ايده هاي دكوراسيون خانه ساحلي به عنوان مرجع و نقطه شروع استفاده كنيد تا پروژه DIY خود را براي به روزرساني و بالا بردن خانه خود شروع كنيد تا احساس يك فرار ساحلي با الهام از ساحلي را در خانه خود ايجاد كنيد - مهم نيست جايي كه شما زندگي مي كنيد


با كمي مهارت ، الهام بخش و تخيل مي توانيد به راحتي و با هزينه مناسب خانه خود را با دكوراسيون جذاب خانه ساحلي بدون نياز به صرف يك ثروت كوچك بر روي قطعاتي كه تقريباً بيش از حد در موضوع هستند تبديل كنيد و كليد دستيابي به ايده هاي دكوراسيون خانه ساحلي است. مناسب خانه شما در توجه شما به جزئيات توجه دارد ، همراه با انتخاب رنگ و سبك مبلمان شما. اگر هر يك از اين اشتباهات را انجام دهيد ، ممكن است در دستيابي به ظاهر مورد نظر به سبك ساحل كه پيش بيني كرده بوديد ، از دست ندهيد.


انتخاب رنگ راست براي خانه BEACH ما

beach house decor ideas colors

وقتي ايده هاي دكوراسيون خانه ساحلي به ميان مي آيد ، هر خانه ساحلي داراي وسايل و لوازم جانبي مخصوص نورپردازي منحصر به فرد خود است كه در انتخاب رنگ رنگ خانه و طرح رنگ شما در كل تأثير خواهد گذاشت. از اين رو ، هيچ پالت رنگي كامل براي ورود به خانه ساحلي ضروري نيست كه شما را از چالش ها و نگاهي قابل پيش بيني رهايي بخشد. در حالي كه رنگهاي ساحلي با الهام از ساحل براي خانه هاي ساحلي عالي هستند ، همچنين مي توانيد از خورشيد ، امواج دريا و احساس آرامش جو ساحلي الهام بگيريد تا به شما در اطلاع رساني در مورد بهترين رنگ رنگ مورد استفاده براي خانه خود كمك كنيد.
اما انتخاب رنگ شما هرچه ممكن باشد باشد ، بهتر است در تركيبي از گشت و گذار و شن و ماسه نيز تركيب شود. راز انتخاب رنگ مناسب اين است كه با الهام شروع كنيد. سپس رنگ مورد نظر خود را ترسيم كنيد. مانند هر جهت دكوراسيون ، مهم اين است كه در هر دو طرح رنگي منحصر به فرد و براي طولاني مدت مدرن و جذاب باشيد. با بيان گفته ها ، در اينجا چند ايده الهام بخش رنگ براي خانه ساحل خود در نظر گرفته شده است.


TURQUOISE PORCELAIN

bathroom beach house decor ideas

پرسلن فيروزه اي يك رنگ آبي اشباع گرم و با طراوت است و لمس زيبايي از سبز نرم به آن دارد. مي توانيد از اين رنگ براي درب جلو خود به عنوان راهي مناسب براي به وجود آوردن ايده هاي خانه هاي ساحلي ساحلي استفاده كنيد. استفاده از آن بر روي ديوار لهجه يا تر و تميز يا در فضايي كوچك مانند اتاق پودر نيز مناسب است.


GREEN MAGNOLIA

green beach house decor ideas

براي ايجاد يك احساس گرم و آرامش بخش در خانه ساحلي خود ، يك سبز مريم گلي را به عنوان انتخاب رنگ مناسب رنگ خانه براي يك پالت رنگ الهام گرفته از ساحل در نظر بگيريد. يك سبز مرجع دلپذير همچنين جايگزيني مدرن براي بلوزهاي سنتي و مورد انتظار در خانه ساحلي ايجاد مي كند.
خانه هاي ساحلي كه با رنگ سبز ماگنوليا طراوت شده اند نيز براي پنهان كردن سايش روزمره و پارگي و لكه ها بهتر هستند. انتخاب هاي رنگ سبز مريم گلي از نظر احساس غني و طبيعي هستند و مي توانند با سهولت ديگر با ساير آرامش و صداي خاموش مانند آبزيان و بلوزها تركيب شوند.


GOSSAMER SKY - والسار

blue beach house decor ideas

يك رنگ رنگ آسماني خانه Gossamer از Valspar يك انتخاب آرامش بخش از رنگ آبي كم رنگ و با اشاره اي به رنگ سبز است كه به آن رنگ هاي آبي ظريف مي بخشد. مناسب خانه هاي ساحلي براي يك ظاهر زيبا كه باعث مي شود مبلمان و چاپ و الگوي شما ظاهر شود.
و از آنجا كه داراي يك رنگ آبرنگ است كه با اين وجود قوي است ، آسمان گاسامر را مي توان با يك طيف رنگ پر جنب و جوش تر تركيب كرد زيرا كاملاً خنثي است. براي ايجاد يك تركيب كاملاً واضح ، به رنگ هاي نارنجي ، قرمز و ديگر برقي فكر كنيد.


PORPOISE - WERIAMS SHERWIN

gray beach house decor ideas

اگر به دنبال ايده هاي دكوراسيون خانه ساحلي با يك زيبايي مدرن از اواسط قرن هستيد ، يك رنگ خنك خنك و تيره به شما به خانه ساحل شما احساس قدرت و رنگ خاكستري گرم تري مي بخشد - و آن را به عنوان يك مباني ايده آل براي شروع دكوراسيون يك خانه ساحلي تبديل مي كند.
اين سايه مناسب براي خانه هاي ساحلي با حداقل مبلمان و لوازم جانبي است. به علاوه تقريباً با هر نوع رنگ و الگويي خوب جفت مي شود و هرگز از سبك و سياق خارج نمي شود و قدمت آن به نظر نمي رسد.


HAWTHORNE YELLOW - BENJAMIN MOORE

yellow beach house decor ideas

اين زرد پر جنب و جوش مي تواند به راحتي در هر خانه ساحلي مدرن جا بيفتد و در عين حال فضايي بزرگتر و روشن تر از آنچه واقعاً به نظر مي رسد ، حس شادابي به شما مي بخشد. زرد Benjamin Moore Hawthorne سايه اي آفتابي است كه مي تواند هر دو رنگ ظريف و جسورانه را با سهولت تكميل كند.
شما حتي مي توانيد با جفت كردن آن با رنگهاي بسيار روشن مانند نارنجي ، قرمز و ساير سايه هاي مركبات براي ايجاد زيبايي ساحلي ، نماي آن را دقيق كنيد.


SKIPPING STONE - BENJAMIN MOORE

sky blue beach house decor ideas

يكي ديگر از رنگهاي ساحلي خانه ساحلي ديگر ، پرش به رنگ خاكستري سنگي رنگي آبكي تقريباً بدون رنگ است كه باعث مي شود فضا بزرگتر و روشن تر به نظر برسد ، در حالي كه براي سالهاي بعد در جذابيت بي انتها باقي مانده است.
همچنين رنگي است كه با هر رنگ ديگر مطابقت دارد و احساس آرامش و آرامش بخش را هنگام كار به عنوان گزينه اي جالب براي تن هاي استاندارد سفيد برانگيخته است.


لوازم جانبي را انتخاب كنيد

stylish beach house decor ideas

بهترين راه براي تحقق مقرون به صرفه خانه خود با ايده هاي دكوراسيون خانه ساحلي جذاب از طريق لوازم جانبي جذاب است كه با يك بازي لذت بخش و احساس آرامش بخش از خنك ساحلي ظاهر خواهد شد. براي ايجاد ظاهر زيبا ، از لوازم جانبي استفاده كنيد تا نشانه هاي يك ظاهر طراحي دكوراسيون خانه ساحلي خود را به زندگي ببنديد و لوازم جانبي خود را براي تأثير چشمگير در كل خانه ساحلي خود قرار دهيد.
براي گرفتن ظاهر و ايجاد جذابيت جهاني در هنگام تزيين دكوراسيون مدرن خانه ساحلي ، به لوازم جانبي بازيگوش و جسورانه فكر كنيد كه واقعاً يك مشت است. و عناصر تزئيني خانه ساحلي ساحلي با الهام از دريا را مانند تصاوير دريانوردي راه راه و افزودني هاي تزئين شده با پوسته مانند بالش پرتابي و تيزهوش بياوريد.


مبلمان انتخاب كنيد

furniture for scandinavian beach house decor ideas

همانطور كه قبلاً گفتيم ، ايده هاي دكوراسيون خانه ساحلي همه چيز در مورد حس خوب و در عين حال خنك كننده و گاه به گاه خنك كننده گاه به گاه به نظر مي رسد و وقتي مبلمان به ميان مي آيند ، به دنبال چيزهايي باشيد كه يك كشور آرام فرانسه را برانگيزد و نه ايده هايي كه مستقيم لوكس هستند.
اما اگر از بودجه كمتري براي بودجه كامل برخوردار نيستيد و اگر مبلمان شما كمي قديمي است ، مي توانيد قطعات را با كوله هاي يك ظاهر طراحي مبلمان مدرن تبديل كنيد كه به شما كمك مي كند تا با به روزرساني هاي DIY كه به سادگي كمي كاغذ سنباده و كمي نياز داريد ، يك ثروتمند و مجلل ايجاد كنيد. ضربه اي از رنگ تازه يا به پايان رسيد. بنابراين اگر در حال طراحي يك پروژه DIY هستيد ، يك تكه رنگ را روي مبلمان قديمي و ماسه هاي ماسه اي خود اسپري كنيد تا نماي داخلي و در عين حال مجلل يك خانه ساحلي معمولي را نشان دهد.


دكوراسيون خانه اي BEACH IDEAS كه بايد براي خانه خود فكر كنيد
ديوارهاي آبي روشن با بافت طبيعي

light blue beach house decor ideas

سبك دكوراسيون اتاق نشيمن خانه ساحلي زيبا با تركيب مناسب مواد و رنگ ها قابل ايجاد است. در حين انجام اين كار ، از رنگ هاي جسورانه خودداري كنيد زيرا نوتال ها براي كار در خانه ساحلي بهترين كار را دارند. براي ساخت مبلمان ، رنگ هاي شن و ماسه اي را انتخاب كنيد كه داراي بافت فراوان است كه باعث مي شود گذراندن وقت در اتاق نشيمن شما مانند روزي در ساحل باشد.


و با استفاده از بافت ، تركيب رنگ ها ، و چاپ ها و الگوهاي آن بازي كنيد و ايده هايي را براي دكوراسيون خانه ساحلي ايجاد كنيد كه يك حس بصري غني و فراموش نشدني را ايجاد مي كند. به عنوان مثال اتاق را در قسمت بالا قرار دهيد. با تركيب چندين عنصر گرافيكي از جمله نوارها و شورونها ، اتاق خواب بدون اينكه به اندازه سنگين بصري سنگين شود يا حواس پرت شود ، پيچيده و مبهوت به نظر مي رسد زيرا داراي سه رنگ ساده شامل نارنجي ، آبي و سفيد است.


مينيماليسم

minimal beach house decor ideas

با داشتن ايده هاي بيروني خانه ساحلي راحت و آرام در هنگام ايجاد قهرماني در احساس ارگانيك و سبز ، يك ارتباط يكپارچه بين محيط داخلي و خارج از خانه ايجاد كنيد. براي نماي بيروني خانه ساحلي خود ، به سراغ رنگ هاي تيره برويد كه داراي حداقل احساس هستند و خطوط را صاف و متقارن نگه داريد.


مبلمان داخلي ، داراي مبلمان ساده و با طرح سفيد و آبي سنتي ، در هنگام جفت شدن با تعداد زيادي آينه و عناصر درخشان كه در سراسر نور جلب و بازتاب مي كنند ، مي توانند در فضاي داخلي حداقل حس باز بودن ايجاد كنند. اين كار همچنين براي تأكيد بر چندين ويندوز بزرگ براي كمك به شما در ايجاد فضاي بيرون از منزل به شيوه اي شيك كار خواهد كرد.


موارد سبز

mint green living room ideas accessories

دكوراسيون منزل ساحل ساحلي فقط مربوط به پالت رنگ و محدوده چاپ شما نمي باشد ، زيرا ايجاد احساس انرژي ساحلي ساحلي ساحلي در خانه شما نيز حياتي است. اگر عاشق قطعات تزئيني و لوازم جانبي سبز هستيد ، فراموش نكنيد كه آنها را در دكوراسيون خانه ساحلي خود گنجانيد.


زنگ هاي سبز براي به وجود آوردن يك ظاهر ساحلي مدرن در هر خانه ساحلي بسيار عالي است و در عين حال به شما كمك مي كند تا يك ظاهر طراحي دكوراسيون ساحلي را ارائه دهيد كه كمي مورد انتظار است ، زيرا ايجاد يك خانه ساحلي كه به نظر استاندارد و بي نظير براي شما باشد بسيار آسان است. با مراجعه به رنگ هاي غير منتظره ، اطمينان خواهيد يافت كه ظاهري كه خانه ساحلي شما از آن ساطع مي شود ، بيشتر يك دكوراسيون سبك ساحلي است كه مانند هيچ كس ديگري نخواهد بود.


ديوارهاي STRIPED

gray striped kitchen wallpaper ideas

فكر كردن به يك روش خاص براي خانه شما اين احساس را به ياد دارد كه يك روز از گرفتن در يك افق ساحل و شادي فوق العاده آن لحظه برانگيخته است؟ وقتي به دنبال روشهاي رنگي خنك و بدون عارضه مي رويد ، ديوارهاي راه راه با الهام از دريايي را به عنوان يك حركت در نظر بگيريد ، زيرا اغلب با سبك دكوراسيون خانه ساحلي بي انتها همراه هستند.


تركيب ايده هاي دكوراسيون خانه ساحلي با ديوارهاي راه راه مي تواند تفاوت زيادي بين تعريف و برجسته سازي يك ظاهر طراحي دكوراسيون خانه سنتي و دكوراسيون معمولي خانه ساحلي ايجاد كند. و نوارها بسيار عالي هستند براي اينكه سقف ها بالاتر به نظر برسند و به طور كلي باعث مي شوند ظاهر يك اتاق بزرگتر از بين برود ، زيرا باعث حفظ حركت چشم مي شوند


يك BEACH GLAMORUS BEBB VIBE را در خانه خود ايجاد كنيد

elegant beach house decor ideas

براي ايجاد يك دكوراسيون كامل در ساحل ، اتاق خواب و اتاق نشيمن شما بايد تا حد امكان سبك و نسيم باشد. و در حالي كه ايده هاي دكوراسيون خانه ساحلي داراي روحيه اي آرام هستند ، يك حس زرق و برق روزمره نيز كاملاً با طبيعت بي نظير و خنك يك خانه ساحلي كار مي كند.


با مبلمان چوبي و چوب خيزران و مبل هاي بزرگ كرم جفت شده با لوازم جانبي براق و مواد پر زرق و برق مانند پارچه ابريشمي يا پارچه كتاني ، احساس كمبود كنيد. و از سبك دكوراسيون ساحلي خود با استفاده از كريستال هاي كم نور ، شيشه ، آينه و جواهرات تزيين شده با جواهرات كه در گرفتن جذابيت و بازتاب نور در عين ظرافت در جذابيت به شما كمك مي كنند ، استفاده كنيد.


Neutrals SANDY

window treatment living room ideas

انتخاب بهترين تركيبات رنگي يك جنبه اساسي براي گرفتن ايده هاي دكوراسيون خانه ساحلي درست از زمان دريافت است. براي روشن تر كردن خانه ساحلي به دنبال بازديد از مرجان هاي پر انرژي باشيد زيرا آنها با صداي خنثي شني جفت مي شوند. از تركيب رنگهاي غني كه در ساحل يافت مي شود ، استفاده كنيد و آن ايده هاي رنگي را در خانه ساحلي خود با كمبود تلفيق كنيد.


زندگي در نزديكي ساحل به شما امكان مي دهد طبيعت و حس الهام بخش زيبايي آن را رعايت كنيد. اما شما از يك مشكل ، كه ماسه هاي مزاحم است ، خلاص نيستيد. اين مي تواند در زير فرش و فرش شما به دام افتاده و به يك چالشي براي مقابله تبديل شود. اگر با اين مشكل روبرو شديد ، تمام فرشهاي خانه ساحلي خود را در نظر بگيريد و به جاي آن از كف لخت استفاده كنيد. حتي اگر فرش ها يك عامل دنج منحصر به فرد را به خانه ساحلي شما اضافه مي كنند ، اما هنوز هم مي توانيد بدون آنها تزئين كنيد تا مرتباً مرتب شوند.


اين ايده هاي دكوراسيون خانه ساحلي براي ايده هاي دكوراسيون خانه ساحلي با بودجه ايده آل است. براي تجربه راحتي و دلهره هاي استوايي كه مي توانند به خانه شما وارد كنند ، لازم نيست به ساحل برويد. از اين گذشته ، هر كسي مي تواند از اين ايده ها براي تبديل خانه خود به خانه ساحلي الهام بخش استفاده كند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 21
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 143
  • بازدید سال : 435
  • بازدید کلی : 9830
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه