loading...

اخبار و مقالات روز

مهمترين اخبار و مقالات حوزه تاسيسات و ساختمان

بازدید : 85
سه شنبه 11 خرداد 1400 زمان : 16:30

همه مشاغل به ارتقا نیاز دارند. من هزاران میلیون دلار هدر رفته برای تبلیغات بی اثر ، ضعیف یا کاملاً بد را دیده ام - و می خواهم شما را از این درد نجات دهم. اما مهمتر از همه ، من می خواهم شما تجارت خود را گسترش دهید و تبلیغات موثر در تمام اشکال آن ضروری است.

درک اصول نوشتن یک تبلیغ خوب برای صاحبان مشاغل مهم است.

همه مشاغل به ارتقا نیاز دارند. من هزاران میلیون دلار هدر رفته برای تبلیغات بی اثر ، ضعیف یا کاملاً بد را دیده ام - و می خواهم شما را از این درد نجات دهم. اما مهمتر از همه ، من می خواهم شما تجارت خود را گسترش دهید و تبلیغات موثر در تمام اشکال آن ضروری است.

1. چه چیزی شما را از رقبای خود متفاوت می کند؟

مردم همیشه با تبلیغات انواع شرکت ها ارتباط برقرار می کنند.

بنابراین چه چیزی باعث می شود که مشتریان بالقوه شما در ازای رفتن با یکی از رقبای شما ، محصول یا خدمات شرکت شما را خریداری کنند؟ این همان چیزی است که شما باید با تبلیغ خود بدانید و روی آن تمرکز کنید. به مشتریان بالقوه خود نشان دهید چرا تجارت شما اولین انتخاب آنهاست و چرا آنها حتی نباید به رقبا فکر کنند. آن وقت شانس خوبی است که این کار را نمی کنند.


2. از یک عنوان قدرتمند استفاده کنید: توجه آنها را جلب کنید!

مردم سریع چیزها را بررسی می کنند. آنها هر روز با تبلیغات زیادی روبرو هستند که نمی توانند همه آنها را بخوانند. به همین دلیل شما باید اطمینان حاصل کنید که تبلیغ شما واقعاً توجه آنها را جلب کرده و آنها را حفظ می کند.

3. پیشنهادی بدهید که آنها نتوانند رد کنند!

مصرف کنندگان معامله را دوست دارند. بنابراین به آنها ایده خوبی دهید تا آنها بارها و بارها به شما بازگردند.

این که آیا شما قیمت های بی نظیر ، آزمایشی رایگان ، حمل و نقل رایگان یا بسته ای را ارائه می دهید ، تلاش برای ارائه معاملات خوب به مشتریان کمک می کند تا به موفقیت برسید.

هنگامی که به پیشنهاد مقاومت ناپذیر خود رسیدید ، حتماً با افتخار تبلیغ کنید. وقتی مردم ببینند که شما چیز خارق العاده ای برای ارائه به آنها دارید ، در مقابل مقاومت در برابر آن سخت می شوند.

هنگام تصمیم گیری درباره میزان هزینه ای که می توانید برای یک محصول یا خدمات مقدماتی صرف کنید ، ارزش کل طول عمر مشتری (CLV) را که مبلغی است که مشتری به مرور به شرکت سود می دهد ، برای شرکت خود در نظر بگیرید.


4. در مورد مزایا صحبت کنید - چه فایده ای دارد!

توضیح ویژگی های محصولات یا خدمات شما مهم است ، اما توضیح دادن مزایای آن برای مشتری واقعاً همان چیزی است که در آن اهمیت دارد. به هر حال ، مردم بیشتر از آنچه که از خدمات شما دریافت می کنند ، اهمیت می دهند. منطقی؟

5. اخبار خود را بگویید: یک تبلیغ ایجاد کنید!

فرهنگ لغت وبستر می گوید که "تبلیغات" "تبلیغاتی است که از قالب بندی سرمقاله تقلید می کند." به عبارت دیگر ، این تبلیغاتی است که به نظر می رسد مانند یک مقاله خبری است!

در اینجا مهم است که چرا این مهم است.

مردم هفت برابر بیشتر از تبلیغ می توانند یک مقاله خبری بخوانند.

افراد در طول روز با تبلیغات عادی ارتباط برقرار می کنند. اگر بیش از آنچه دیگران ارائه می دهند ، به آنها انگیزه واقعی برای خواندن تبلیغات شما وجود ندارد.

ایجاد یک تبلیغ موثر که توجه را به خود جلب کند و اطلاعات زیادی را فراهم کند ، همیشه آسان نیست. اما آگهی می تواند به این هدف دست یابد زیرا احتمال کلیک و خواندن آن بیشتر است.


6. از ترس آنها خلاص شوید: پیشنهاد خود را تا آنجا که ممکن است بدون ریسک ارائه دهید!

مردم نگران خرج كردن پول خود هستند. بیش از حد کلاهبرداران و محصولات بی کیفیت. مردم نگران این هستند که وقتی صحبت از بسیاری از محصولات و خدمات می شود پول سخت بدست آمده خود را هدر دهند.

اگر مردم از اینکه ضرر کنند ضرر می کنند و از خرید خود پشیمان می شوند ، احتمال خرید کالای شما کمتر است. اما اگر این تردیدها را برطرف کنید ، به مردم انگیزه داده می شود که محصول یا خدمات شما را امتحان کنند.

بنابراین بهتر است گارانتی بدون خطر ارائه دهید. دانستن اینکه هیچ خطری وجود ندارد و آنها با خرید محصول یا خدمات شما چیزی برای از دست دادن ندارند انگیزه قدرتمندی برای خرید است. این خطرات "را منعکس می کند" و برخی از آنها را بر دوش فروشنده قرار می دهد. این "بازگشت خطر" نامیده می شود.

7. "تماس با عمل" و از آنها بخواهید که خرید کنند - یا نه!

فقط به مشتریان بالقوه نگویید که شرکت شما چه پیشنهادی دارد. آنها را به اقدام تشویق کنید. با کلیک روی تبلیغات ، سفارش محصول ، پرداخت هزینه خدمات و غیره مستقیماً به آنها بگویید.

به عنوان مثال ، یک "تماس برای اقدام" می تواند افراد را ترغیب کند تا برای دریافت اطلاعات بیشتر به شما ایمیل بزنند ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات خود ، پر کردن فرم برای پیوستن به خبرنامه ایمیل هفتگی یا ماهانه یا خرید محصول یا خدمات خود. .

8- این کار را فوری بنظر آورید و همین حالا به آنها دلیل بخرید!

شما نمی خواهید فقط تبلیغات خود را بچرخانید ، بلکه می خواهید مردم جلوتر بروند و اکنون در مورد پیشنهاد شما کاری انجام دهند.

وقتی مردم آگهی تبلیغاتی را می بینند و بعداً سعی می کنند شرکتی را امتحان کنند ، ممکن است در واقع قصد این کار را داشته باشند. با این حال ، مردم اغلب حرکت می کنند و همه چیز را در مورد تبلیغات و محصولی که ممکن است به آن علاقه مند شوند فراموش می کنند. بنابراین ، شما باید مردم را تشویق کنید که اکنون ، نه بعداً ، اقدام کنند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 427
  • بازدید کلی : 9822
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه