loading...

اخبار و مقالات روز

مهمترين اخبار و مقالات حوزه تاسيسات و ساختمان

بازدید : 289
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

در اين مطلب مي خواهيم در مورد گرمايش از كف صحبت كنيم. پس تا آخر اين مطلب با ما باشيد.


1 . سيستم در اختيار گرفتن دماي بصورت دست

در‌اين سيستم با استعمال از شيرآلات جدا و وصل متصل شده به خروجي هاي هر كلكتور , در باكس ذي‌ربط , قابليت در اختيار گرفتن حوزه‌ هاي حرارتي به طور دستي قابليت پذير مي شود . از مزاياي اين سيستم , اقتصادي بودن و معمولي بودن سيستم كنترلي , ميتوان اشاره كرد .


2 . سيستم در اختيار گرفتن دماي اتومات بصورت مكانيك

درين سيستم با استعمال از نصب شيرآلات گرمايش كفي در درون ديوار هر فضاي گرمايشي , از روش تهيه ترموستات حرارتي نصب شده بر روي شير گرمايش كفي باطن ديوار , دماي محفظه مريوطه به طور مكانيكي و اتومات در اختيار گرفتن ميشود . در‌اين طريق باطن باكس شير گرمايشي , شير تخليه هوا هم پيش گويي شده‌است .


3 . سيستم در دست گرفتن دماي خود كار بصورت برقي

در‌اين سيستم شيرهاي برقي كه به احساس گرهاي الكتريكي در هر محفظه به صورت مستقل وصل گرديده اند , دستور انقطاع و وصل هر مدار حرارتي را اخذ نموده و عمليات تهيه و تنظيم اتومات هر محفظه را انجام عرضه مي كنند .

قابليت ديگري همانند , دبي سنج و يا اين كه دماسنج نصب شده بر روي هر خروجي وورودي كلكتور قابليت در اختيار گرفتن هاي گوناگون و متنوعي را براي استفاده كننده ممكن بوجود مي‌آورد . سيستم اتومات برقي پايپكس كاملترين شيوه كنترلي دمايي فضاي گرمايش كفي ميباشد .

گونه هاي منشا تامين كننده حرارتي ممكن جهت سيستم گرمايشي از كف :

سيستم هاي گرمايش از كف همانند سيستم رادياتور قابليت و امكان اتصال به گونه هاي منابع تامين كننده حرارتي را دارا مي‌باشند . البته با اعتنا به بازده بالاي گرمايش كفي دماي ما يحتاج به اضافه از 50 سكو نمي‌رسد .

از سوي ديگر دماي ما يحتاج سيستم آبرساني حد اقل 60 جايگاه ميباشد . در فيض در ساختماني كه از گرمايش كفي به كارگيري مي نمايد نياز به دو مدار با رتبه حرارت گوناگون حتمي است كه به طرز هاي پايين ممكن ميباشد :


دسته سازي اتلاف گرماي بخاري كف با به كار گيري از يك گونه دو بعدي متصل به زمين گزارش حاضر , يك جور مشابه سازي دو بعدي از اتلاف گرما و حرارت را به وسيله يك كاغذ روي مبنا , براي سيستم حرارتي كفي , معرفي مي نمايد .

وظيفه اين سيستم دسته سازي تاثير آرايش و پيرايش و صورت كف پي ساختمان در تلاش بخاري است . اين نوع مي‌تواند براي پباده سازي منزل هاي دارنده پتانسيل مطلوب براي سيستم حرارتي كف با اعتنا به اتلاف گرما از روش صورت و مخلوط كف و پي ساختمان , استعمال شود .


دسته مشابه سازي انرژي ساختمان

گونه سازي اتلاف گرماي بخاري كف مي‌تواند در يك نوع مشابه سازي موقعيت حرارتي يك اتاق با گرمايش كف استعمال شود .

به اين مراد دسته انتقال گرما را با مشخصات مواد اثبات و استوار مورد علاقه مي‌گيرند . ديوارها , سقف , كف و پنجره ها با به كارگيري از يك متر حجمي در دست گرفتن محدود با يك طرح تهويه مجازي , جور سازي ميشوند .

در‌اين جور , سيستم تهويه يك سيستم متعادل معمولي است كه دارنده بازيافت گرما مي‌باشد . داده ها آب و هواي ساعت به ساعت هم تحت عنوان محل ورود به كارگيري مي شود به اين ترتيب , نوع در يك برنامه مشابه سازي با دسته هايي براي ديوارها , , سقف , كف , تهويه , اتاق و داده ها آب و هوا با اسم FHSim براي مشابه سازي گرمكن كف , بكار گرفته مي شود . با به كار گيري از اين برنامه , گرمكن كف , مي‌تواند جزئييات به مصرف انرژي و اتلاف گرما به زمين را معين سازد .

پيش گويي ظريف جريان گرما و حرارت نشان دهنده اين مقاله است كه ساختمان هاي بزرگ مي‌توانند به خير و خوبي بعنوان گونه قرار داده شوند كه‌اين كار بر مبنا خصوصيت آن گاه آن‌ها پايدار است .

علاوه بر اين خوبتر است كه مشابه سازي ديناميكي حرارت در لوله هاي گرمكن كف براي نظارت ظريف اتلاف گرما به زمين , در صورتي نيز متوسط ظريف و نيز ماكزيمم جريان گرما نياز باشد , به كار گيري گردد . غالبا اندازه ميانگين حرارت كف گرم شده نياز است .

البته تقريب اين اندازه مشقت بار مي‌باشد چون اين ميزان به ليست طويلي از فاكتورها مربوط است كه مشتمل بر مقدار مصرف انرژي منزل و مقاومت حرارتي در ميان سيستم گرمايي كف واتاق است كه چه بسا ايرادات كوچك در‌اين تقريب سبب ساخت تفاوت هاي پهناور در اتلاف گرماي پيش گويي شده به زمين مي شود . جور مستعمل درين مطلب ميتواند براي نوع سازي تاثير پي و ساختمان كف در مصرف انرژي و اتلاف گرما به زمين بوسيله اتصال دسته كف به يك اتاق معقول و استعمال شود .

با به كار گيري از اين جور جامع , مشابه سازي ديناميكي اتاق و سيستم گرمايي كف قابل انجام هست . درين دسته تاثير عايق در ساختمان كف و پي در مصرف انرژي منزل با اهميت نشان داده شده‌است .

البته اِشكال گونه اين است كه نمايد بوده و به تعداد داده هاي متعددي مستلزم است . در هر مورد اين دسته مي‌تواند تحت عنوان قدمي به طرف اجراي سيستم هاي گرمكن كف قلمداد گردد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 31
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 445
  • بازدید کلی : 9840
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه