loading...

اخبار و مقالات روز

مهمترين اخبار و مقالات حوزه تاسيسات و ساختمان

بازدید : 101
چهارشنبه 20 مرداد 1400 زمان : 11:55

گوگل به روز رسانی تابستانی دو قسمتی را اعلام کرد. اولین به روز رسانی اصلی گوگل در سال 2021 در راه است ، اما از آنجا که توسعه دهندگان آنها نمی توانند همه آنها را یکجا مدیریت کنند ، این به روز رسانی اصلی در دو قسمت منتشر می شود.

گوگل به روز رسانی تابستانی دو قسمتی را اعلام کرد. اولین به روز رسانی اصلی گوگل در سال 2021 در راه است ، اما از آنجا که توسعه دهندگان آنها نمی توانند همه آنها را یکجا مدیریت کنند ، این به روز رسانی اصلی در دو قسمت منتشر می شود. عرضه ژوئن 2021 در 2 ژوئن آغاز شد و دسته بعدی برای مدتی در ژوئیه 2021 برنامه ریزی شد. مانند همیشه ، به روزرسانی های اصلی الگوریتم رتبه بندی گوگل در همه بازارها و شاخص های جستجو اعمال می شود. همه اطلاعات و تجزیه و تحلیل های مربوط به تابستان داغ به روزرسانی های ضروری 2021 را از اینجا دریافت کنید.

Google Core Update ژوئن/جولای 2021: آنچه تا اینجا می دانیم

آیا آماده ایم تابستانی عالی در سئو داشته باشیم؟ گوگل یک به روز رسانی اصلی دو قسمتی را برای سال 2021 اعلام کرد. آنها تغییرات گسترده ای در الگوریتم جستجو ایجاد کردند اما نتوانستند همه چیز را به موقع برای راه اندازی در ماه ژوئن به پایان برسانند.

طبق بررسی هایی که در سایت سئو شتاب در مورد این الگوریتم داشتیم متوجه شدیم که خیلی از سایتها پیشرفت خوب و برخی سایتها دچار افت ترافیک شده اند. در سایت سئو شتاب در زمینه سئو مطالب زیادی گفته شده است.

بنابراین ، اولین به روز رسانی اصلی 2021 در دو قسمت ارائه می شود. قسمت اول - به روز رسانی پایه ژوئن 2021 - در قسمت دوم شروع شد و احتمالا تا دو هفته به طول می انجامد.

گوگل این روش را در فید توییتر Google SearchLiaison توضیح داد. توسعه دهندگان آن در حال کار بر روی تغییرات باقی مانده هستند که هنوز کامل نشده اند اما انتظار می رود در به روز رسانی اصلی ژوئیه اعمال شوند.

طبق معمول ، به روزرسانی های اصلی سایت ها یا انواع محتوا را هدف قرار نمی دهند ، آنها نشان دهنده تغییراتی در الگوریتم رتبه بندی اصلی گوگل هستند.

تأثیر و تجزیه و تحلیل Google Core Update 2021

مارکوس توبر ، بنیانگذار Searchmetrics ، نگاهی دقیق تر به اثرات اصلی به روزرسانی داشت - تجزیه و تحلیل دقیق وی از برندگان و بازندگان اولین به روز رسانی Google Core در تابستان 2021 را در این پست وبلاگ بخوانید.

حالا چرا گوگل؟

گوگل هنوز به ما نگفته است که چرا این قسمت از به روز رسانی اصلی باید در ماه ژوئن منتشر شود ، اگرچه این تا ماه جولای تکمیل نمی شود. چرا نمی توانند یک ماه دیگر صبر کنند؟ آیا اپراتورهای وب سایت که متوجه تغییرات شده اند ، منتظر به روز رسانی بعدی هستند - یا در ماه ژوئیه در کنسول های خود فریاد خواهند زد؟ باید منتظر ماند و دید.

وب سایت هایی که با وجود محتوای قوی رتبه خود را از دست می دهند

بازندگان اصلی به روزرسانی ژوئن 2021 بیشتر سایت هایی با محتوای ضعیف یا مواردی بودند که Google بر آن YMYL (پول یا زندگی شما) می نامد ، یعنی وب سایت هایی که در مورد موضوعات حساس مربوط به امور مالی ، حقوق ، توصیه ها و بررسی خرید ، آموزش مشاوره ارائه می دهند. و سلامتی. به طور معمول ، هر دو سایت YMYL و محتوای نازک تحت تأثیر این به روزرسانی منفی قرار گرفته اند.

بازنده های قبلی در میان برندگان امسال:

مارکوس اشاره می کند که برندگان اغلب شامل وب سایت های قدیمی تر و بزرگتر هستند که سالهاست موقعیت خود را از دست داده اند. چندین سایت در به روزرسانی های اصلی قبلی از بین رفتند - به ویژه پس از به روز رسانی اصلی نوامبر 2019. مارکوس توضیح می دهد ، تمرکز بر سن دامنه ، بک لینک ، عوامل کلاسیک SEO ، به همین دلیل است که صفحات "قدیمی" تبلیغ می شوند.

آیا گوگل اشتباه کرده است؟

مارکوس مظنون است که اثرات به روز رسانی ژوئن دائمی نخواهد بود. بسیاری از برندگان کنونی در به روزرسانی های اصلی قبلی از بازندگان بودند و اکنون برخی از این مناطق توانسته اند به نرخ رشد بینایی سه رقمی دست یابند. مارکوس می گوید: "بنابراین ممکن است گوگل در اینجا اشتباهی کرده باشد و تغییرات را معکوس کند."

گوگل فضا را برای تغییرات احتمالی باز می گذارد

به عنوان یک اقدام احتیاطی ، خود گوگل قبلاً اعلام کرده است که برخی از سایت ها ممکن است تغییراتی را نسبت به به روزرسانی ماه ژوئن در قسمت دوم به روز رسانی ژوئیه تغییر دهند. بنابراین ، مارکوس مظنون است ، برخی از برندگان و بازندگان فعلی ممکن است تغییراتی را در هنگام عرضه قسمت دوم به روز رسانی اساسی در ماه جولای مشاهده کنند.

برندگان به روز رسانی اصلی ژوئن 2021

بسیاری از مناطق برنده از به روز رسانی اصلی فعلی با این نوع به روز رسانی Google آشنا هستند. نیمی از برندگان مورد تجزیه و تحلیل از جمله بازنده های به روز رسانی اصلی قبلی بودند - و بیشتر آنها در به روز رسانی اصلی نوامبر 2019 از دست رفتند. طیف گسترده ای از سایت ها پس از این به روز رسانی اصلی رتبه های جهانی را کسب کرده اند ، که بسیاری از آنها بر محتوای YMYL تمرکز کرده اند. سایت های برنده شامل بررسی ، رتبه بندی ، سایت های فناوری ، آموزش ، حقوق ، امور مالی و موارد دیگر است.

سایت بررسی منافع عمومی bestreviews.com در گذشته سردردهای رتبه بندی داشته است. در به روزرسانی های اصلی نوامبر 2019 و دسامبر 2020 ، دید زیادی از دست داد. پس از گذشت حدود یک سال و نیم ، منحنی اکنون مجدداً به سمت بالا حرکت می کند و به لطف به روزرسانی ماه ژوئن ، دید سئو سه برابر شده است.

بازندگان از به روز رسانی اصلی ژوئن 2021

به نظر می رسد گوگل واقعاً بر محتوای YMYL تمرکز دارد ، اما محتوای غلیظ تری مانند فهرستهای غیر مرتبط و به دلایلی اخبار خودکار ، سایتهای توسعه خودکار و راهنماهای خرید. صفحه مشاوره مالی Thebalance.com (YMYL) نیز به روز رسانی های عمده دیگری را پشت سر گذاشته است و نشان می دهد که قربانی این به روز رسانی اصلی است.

منبع

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 26
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 440
  • بازدید کلی : 9835
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه