loading...

اخبار و مقالات روز

مهمترين اخبار و مقالات حوزه تاسيسات و ساختمان

بازدید : 280
سه شنبه 14 مرداد 1399 زمان : 9:36

مثل شما ، چند بار از خودمان پرسیدیم ، iPhone x یا s9؟ در این مقاله به مقایسه مقایسه Apple iPhone xs و Samsung Galaxy s9 و plus خواهیم پرداخت.

مثل شما ، چند بار از خودمان پرسیدیم ، iPhone x یا s9؟ در این مقاله به مقایسه مقایسه Apple iPhone xs و Samsung Galaxy s9 و plus خواهیم پرداخت.

در دنیای تلفن های هوشمند امروزی ، دو نام تجاری دیگر از هر برند دیگری شنیده می شود ، که همیشه درخشان تر از سایر مارک ها: آیفون های اپل و سامسونگ گلکسی است. چه این را دوست داشته باشید یا نه ، این شرکت ها همیشه بهترین مارک های موجود در بازار را ارائه می دهند. شرکتی که همیشه از ابتدای تأسیس تا کنون به ایجاد شکاف بین دوستداران فن آوری و شرکتی که بهترین و پیشرفته ترین فناوری را برای تلفن های هوشمند خود انتخاب کرده است.

آخرین آیفون های اپل ، خانواده XS ، برای جنجال در بین علاقه مندان به فناوری وارد بازار ایران شده اند. خانواده iPhone X XS ، XR و XS MAX گران ترین تلفن های اپل هستند ، اما فراموش نکنید که این تلفن های هوشمند تاکنون قدرتمندترین دستگاه های اپل هستند. تلفن های هوشمند اپل کمی ادویه را به تجربه عکاسی اضافه کرده اند.

از طرف دیگر سامسونگ گلکسی با کمک ویژگی های مورد نیاز اندرویدی ، سازگاری سیستم عامل با دستگاه های این تلفن ها و بهترین صفحه نمایش موبایل در دنیا و طراحی ایده آل آن ، برچسب ارتفاع کلمه کلیدی را بالا برد. اما ما این تلفن ها را به اندازه کافی دوست داشتیم ، وقت آن بود که احساسات را کنار بگذاریم و در حماسه فوق العاده بین این دو تلفن شرکت کنیم.


iPhone x را از نظر طراحی بدنه با s9 سامسونگ مقایسه کنید
در مقایسه iPhone X با S9 از نظر طراحی بدنه ، باید بگوییم که طراحی خانواده آیفون xs ترکیبی از جذابیت است و شیشه بسیار قوی در قسمت پشت و جلوی گوشی با قاب فلزی براق طراحی فوق العاده ای است و مطابق با روند بازار جهانی امروز است. این سال گذشته از طراحی و ظرافت یک دستگاه تلفن همراه آیفون X به ارث می برد ، اما خانواده جدید اپل یک قدم جلوتر می روند زیرا یک انتخاب لوکس را برای آیفون ها اضافه می کند: رنگ طلایی. اما در خانواده سامسونگ S9 می توان گفت این اولین بار از زمان S6 است که سامسونگ از مخلوطی از طراحی شیشه و فلز استفاده کرده است که بسیار قابل اعتماد و محکم است. در این سری از گوشی های هوشمند ، سامسونگ از قاب آلومینیومی سری 7000 استفاده می کند که مقاومت بالاتری نسبت به سری 6000 مورد استفاده در سری های قبلی سامسونگ دارد و شاید بهترین ویژگی قاب جدید وزن سبک آن در مقایسه با نسل قبلی باشد. سفارشی. اما قاب های فلزی با کیفیت بالا با شعله ای زیبا زیبایی لمسی را به آیفون اپل اضافه می کنند.

یکی از تفاوت هایی که ممکن است هنگام مقایسه آیفون x با s9 بدانیم طراحی دکمه است. هر دو شرکت تجربه فوق العاده ای در ساخت دکمه های اطراف گوشی دارند و عملکرد آن چشمگیر است ، و هنگام فشار دادن هر کلید روی تلفن های هوشمند رقیب ، احساس رضایت خواهید کرد. تنها دکمه ای که به نظر می رسد فوق العاده است ، دکمه سامسونگ بیکسبی است و مشکل اینجاست که وقتی دکمه پاور را از طرف دیگر فشار می دهید ، دست خود را روی دکمه بیکسبی فشار می دهید ، اما از طرف دیگر شرکت کهنه کار ما: اپل کار بسیار خوبی انجام داد زیرا امسال از سال گذشته روشن تر است. از نظر طراحی دکمه ، دکمه پاور در خانواده XS بزرگتر است ، بنابراین برای یافتن آن نیازی به جستجوی قاب گوشی ندارید و دکمه پاور احساس بهتر و راحت تر از گذشته می کند.

در مقایسه با آیفون x و s9 ، صادقانه بگوییم ، S9 و XS به اندازه یکسان هستند و XS MAX و S9 + به همان اندازه هستند. اگر به کاغذ برویم و وارد دنیای واقعی شویم ، خواهیم دید که تفاوت این تلفن ها بسیار اندک است و فقط به سلیقه همه بستگی دارد ، می توانید تلفن های بزرگ را انتخاب کنید تا در جیب شما راحت نباشد و رسیدن به بالای صفحه برای شما دشوار باشد. کار با یک دست کار ساده ای نخواهد بود مگر اینکه بازیکن NBA باشید! یا می توانید یکی از تلفن های راحت کوچک را در جیب خود انتخاب کنید که کار با یک دست آسان است اما گوشی کوچکتر به معنای صفحه نمایش کوچکتر است که انتخاب منفی برای رسانه است.

امنیت: شناسه صورت یا سنسور اثر انگشت قدیمی؟

هنگامی که باز کردن قفل تلفن شما می آید ، اپل و سامسونگ رویکرد متفاوتی را اتخاذ می کنند. اپل تلفن خود را بر اساس Face ID که همزمان با آیفون X معرفی شده است ، قفل می کند و امسال کمی سریعتر از سال گذشته است. اما هنوز به سرعت سنسور اثر انگشت نمی رسد زیرا شما باید هر بار به قفل گوشی خود نگاه کنید که همیشه آسان نیست. اگر ویژگی های منفی ذکر شده مورد توجه شما نیست ، باید بدانید که Face ID امن تر است.

صفحه نمایش آیفون x با s9

IPhone XS و XS MAX هر دو از نمایشگرهای OLED استفاده می کنند ، فناوری ای که سامسونگ مدت هاست در تلفن های هوشمند خود از آن استفاده می کند. البته آیفون در گوشی خود از یک شکاف استفاده می کند ، در حالی که سامسونگ شکافی ندارد ، اما از حاشیه های بزرگ در بالا و پایین گوشی خود استفاده می کند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 23
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 437
  • بازدید کلی : 9832
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه