loading...

اخبار و مقالات روز

مهمترين اخبار و مقالات حوزه تاسيسات و ساختمان

بازدید : 145
سه شنبه 10 فروردين 1400 زمان : 20:55

ساعت مچی تقریباً به اندازه لوازم جانبی به سبک آقایان کلاسیک است - و این وسیله ای است که به اعتقاد ما هرکسی باید در بارگیری روزمره خود داشته باشد. و گرچه می توانید با یک ساعت کنار بیایید ، اگر چند ساعت داشته باشید می توانید خیلی سبک تر زمین را بپوشانید - به این ترتیب می توانید آنها را در هر روز به طور مناسب با دنده و لباس دیگر خود جفت کنید.

ساعت مچی تقریباً به اندازه لوازم جانبی به سبک آقایان کلاسیک است - و این وسیله ای است که به اعتقاد ما هرکسی باید در بارگیری روزمره خود داشته باشد. و گرچه می توانید با یک ساعت کنار بیایید ، اگر چند ساعت داشته باشید می توانید خیلی سبک تر زمین را بپوشانید - به این ترتیب می توانید آنها را در هر روز به طور مناسب با دنده و لباس دیگر خود جفت کنید.

ساعت مچی لباس پرستیژ امگا د ویل

امگا تعداد معدودی از ساعت های هدفمند را تولید می کند - از ساعت های غواص در اعماق دریا تا تمام کسانی که به فضانوردان کمک می کنند سطح ماه را پیمایش کنند. با این حال ، همه به دنبال یک ساعت مچی سودمند سخت و سخت نیستند. در حقیقت ، گاهی اوقات شما فقط به یک ساعت لباس ساده ، مات و مینیمال برای پوشیدن در دفتر و یا در موارد خاص نیاز دارید. اگر در این فکر قرار گرفتید ، مطمئنا ساعت لباس امگا د ویل پرستیژ در کوچه شما است.

Omega Seamaster 300M Diver Watch

در سال 1932 ، امگا Marine را معرفی کرد ، اولین ساعت غواصی در دسترس تجاری در جهان. و این بدان معنی است که آنها تقریباً یک قرن تجربه کار در ساخت بهترین ساعتهای منتقل از آب در اطراف دارند. این میراث امروز توسط مجموعه Seamaster آنها انجام می شود ، مانند ساعت غواص 300M که قبل از خود می بینید.

ساعت مچی کرونوگرافی امگا Speedmaster

اگرچه مشهورترین ساعت امگا اسپیدمستر به طور قطع ساعت مچی است ، اما تغییرات دیگری نیز وجود دارد که برای اهداف مختلف ارائه می شود. ساعتی که در اینجا می بینید یکی از این ساعت ها است که به طور خاص برای مسابقات اتومبیلرانی طراحی و ساخته شده است.

ساعت مچی امگا Seamaster Railmaster

ساعت اصلی Railmaster در سال 1957 به بازار عرضه شد و مخصوص کارگران راه آهن و هر کسی که در نزدیکی میدان های مغناطیسی کار می کند ساخته شده است و برای نگهداری دقیق آن از محفظه ضد مغناطیسی بهره می برد. این نسخه مدرن ضمن داشتن برخی از ارتقا های قابل توجه قابل توجه ، به آن نسخه قابل توجه ادای احترام می کند - چه از نظر مکانیزم داخلی و چه از نظر سبک خارجی.

امگا Speedmaster Moonwatch حرفه ای

Omega’s Speedmaster ممکن است مهمترین مدل ساعتهای تاریخی باشد - و بخش بزرگی از اعتبار افسانه ای آن مدیون یک نوع خاص است: ساعت مچی. همانطور که از نامش پیداست ، این ساعتی است که با رفتن به ماه هنگام بازگشت آپولو 11 برای اولین بار در سال 1969 بر روی سطح ماه قدم گذاشت.

نگهدارنده رسمی المپیک ویژه امگا

از جیمز باند گرفته تا ناسا ، امگا سابقه چشمگیری در داشتن مارک رسمی تماشای برخی از تلاش های مورد علاقه ما دارد - از جمله حق رای دادن به فیلم ها گرفته تا سازمان های دولتی و غیره. اما یک سازمان / رویداد مخصوصاً چشمگیر دیگری وجود دارد که Omega تقریباً یک قرن کامل از آن را نمایندگی می کند و شاید از آن اطلاع نداشته باشید: بازی های المپیک.

ساعت کرونوگراف امگا اسپیدمستر Skywalker X-33

حتی اگر مرجع سنگین جنگ ستارگان را نادیده بگیرید ، ساعت کرونوگرافی Omega’s Speedmaster Skywalker X-33 هنوز هم یکی از جذاب ترین وقت گیرهای مقرون به صرفه از مارک ستایش شده سوئیس است. در حالی که شجره نامه امگا مطمئناً برای بدست آوردن این ساعت در بین بهترین ها کافی است ، اما به لطف این واقعیت که از جنبش کوارتز که توسط آژانس فضایی اروپا (ESA) ساخته و آزمایش شده است ، دارای افتخار بزرگی است.

Omega Seamaster Planet Ocean 600M Diver Watch

اگر صف تماشای غواصی Omega’s Seamaster یکی از بهترین ساعت های غواصی تاریخ است ، فیلم خارج از سیاره Planet Ocean اوج تمام این تاریخ را به یک سری ساعتهای عالی و عالی انتخاب می کند. این مورد خاص ، اگرچه در بالای محدوده قیمت راهنمای ما در اینجا قرار دارد ، در واقع مقرون به صرفه ترین آنها است - با قیمت 5900 دلار.

برچسب ها ساعت ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 23
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 72
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 590
  • بازدید کلی : 9985
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه