loading...

اخبار و مقالات روز

مهمترين اخبار و مقالات حوزه تاسيسات و ساختمان

بازدید : 108
سه شنبه 1 تير 1400 زمان : 12:49

از بین همه سوالاتی که ما را در ساعات اولیه شب قرار می دهد ، این مسئله جاودانه است که "بلندمدت ترین لباس" برای "بلند مدت" ترین لباس برای مردان به چه معناست. و صادقانه بگویم ، اضطراب ما بی دلیل نیست: فرهنگ لغت Macquarie لباس های گاه به گاه هوشمندانه را برای مردان تعریف می کند "" لباس راحتی و سبک "(معنی این معنی).

از بین همه سوالاتی که ما را در ساعات اولیه شب قرار می دهد ، این مسئله جاودانه است که "بلندمدت ترین لباس" برای "بلند مدت" ترین لباس برای مردان به چه معناست. و صادقانه بگویم ، اضطراب ما بی دلیل نیست: فرهنگ لغت Macquarie لباس های گاه به گاه هوشمندانه را برای مردان تعریف می کند "" لباس راحتی و سبک "(معنی این معنی).


کد لباس راحتی گاه به گاه تعریف شده است

آکسفورد "گاه به گاه هوشمندانه برای مردان" را "سبک مرتب ، متعارف ، در عین حال نسبتاً غیر رسمی" تعریف می کند. دیکشنری شهری گرمتر می شود ، و این توصیف دقیق را ارائه می دهد که smart casual یک "کد لباس پوچ" است که مردم به رویدادها ، مهمانی ها و محل کار سیلی می زنند که همیشه باعث سردرگمی و اغلب نتایج چشمگیر می شود.

بنابراین بله ، به راحتی می توان گفت هیچ کس سرنخی ندارد ، اما این مانع از پرسیدن سوال قدیمی نمی شود. به طور خلاصه ، این واقعاً در مورد سازگاری این تعاریف احمقانه برای مطابقت با سبک شخصی شما است.

ما تصمیم گرفته ایم به جای تسلیم شدن در ظاهر شبیه لجن ، این اصطلاح ناخوشایند را بشکنیم و آن را برای مردم آشفته (و به نفع خودمان) پاک کنیم.

در اینجا ، ما عناصر مشترک کد لباس مردانه گاه به گاه تکه تکه را مرور می کنیم ، بنابراین شما می توانید حداقل یک چیز را در زندگی خود بدست آورید.

Smart Casual چیست؟

گاه به گاه هوشمندانه ممکن است بی معنی باشد ، اما این بدان معنا نیست که شما کاملا از چنگال خود خارج شده اید. این سرزمین مبهم و مبهم در مورد یافتن وسط هر دو انتهای طیف رسمیت است. مانند آنچه آن دانه های برف مدرسه مرفه خصوصی می گویند که هشت بار در هفته به یوگا می روند - همه چیز در اینجا مربوط به تعادل است.

در نهایت ، همانطور که از نامگذاری کد لباس نیز مشخص است ، اول هوشمند ، دوم دوم. در صورت تردید - و این باید در همه زمینه های زندگی شما صدق کند - آن را ایمن بازی کنید و در سمت دقیق تری لباس بپوشید. مردم می گویند بهتر است بیش از حد لباس بپوشید تا یک دلیل خونین از زیر لباس بپوشید.

اکنون که این مسئله را برطرف کردیم ، منگنه های کمد را می شکنیم تا به شما ایده بدهیم که چه چیزی برای کد لباس های گاه به گاه هوشمند و میخ های لباس بعدی شما مناسب است.

کت و شلوار کت و شلوار هوشمند
با لباس های گاه به گاه هوشمند بهتر است بیش از زیر لباس بپوشید ، اما ژاکت کت و شلوار لباس منفی است. اگر می خواهید به انتهای دقیق طیف تکیه دهید ، یک بلیزر گاه به گاه هوشمند باید یک وسیله اصلی باشد.

مخلوط های پارچه ای و پنبه ای گزینه مرد متفکر برای ماه های گرم است (کتانی به تنهایی می تواند شکننده باشد) ، در حالی که مخلوط های پشم مرینو یا پشم ابریشم باید در زمستان پوشیده شوند. به سراغ کت های بدون شانه یا نرم یا بلیزر بدون ساختار با جیب های پچ و دکمه های فعال بروید تا اگر گرم است آستین ها را کمی بغلتانید.

کت های بمب افکن و کت های ترانشه ای نیز کاملاً قابل قبول هستند که صحبت از smart-casual نیز می شود. شاید یک تی شرت راه راه در زیر شلوار فشرده و مرتب باشد. بله ، حالا شما صحبت می کنید.

با رنگهای ساده مسافت پیموده شده بیشتری خواهید داشت ، اما نترسید که سایه های تندتر آبی ، سورمه ای ، برنزه یا الگوی عجیب و غریب را اینجا و آنجا تجربه کنید. فقط با رنگهای جدید ، چاپهای نئون یا بیانیه های ناپسند بیش از حد مجاز نباشید.

برای مردان جسور ، یک کت چرمی با پیراهن امتحان کنید تا ادویه جات را ادویه کند.

پیراهن های گاه به گاه هوشمند
پیراهن تک رنگ با رنگ سنتی گزینه ایمنی است ، اما مطمئناً تنها گزینه شما نیست. پیراهن های معمولی طرح دار (به عنوان مثال راه راه یا کرنش خوب) یا حتی پیراهن های چاپی ، جلوه ای از شخصیت را به وجود می آورند و اگر نگران رفتن به بالای سطح هستید ، می توانید با قطعات کلاسیک دیگر جای آن را بگیرید. جهنم ، این روزها حتی پیراهن های چاپی نیز کاملاً خوب هستند. فقط خیلی از رنگها را ترکیب نکنید.

آیا لازم است آن را جمع کنید؟ اگر با دم پیراهن بلند طراحی شده باشد ، بله. اگر نه ، پس نه اما اگر کاپشن می پوشید ، باید همیشه راهی برای بسته شدن پیراهن خود پیدا کنید ، مگر اینکه بخواهید از اواسط دهه 2000 به دی جی درجه چهار شباهت داشته باشید.

نکته داغ: پیراهن های دکمه دار در مورد پیراهن های گاه به گاه هوشمند هیچ فکری نمی کنند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 124
  • بازدید سال : 416
  • بازدید کلی : 9811
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه