loading...

اخبار و مقالات روز

مهمترين اخبار و مقالات حوزه تاسيسات و ساختمان

بازدید : 97
چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400 زمان : 16:21

بازاریابی دیجیتال می تواند برای هر شغلی در هر صنعت مفید باشد. صرف نظر از آنچه شرکت شما می فروشد ، بازاریابی دیجیتال همچنان شامل ایجاد شخصیت خریدار برای شناسایی نیازهای مخاطبان شما و ایجاد محتوای آنلاین با ارزش است. با این حال ، این بدان معنا نیست که همه مشاغل باید یک استراتژی بازاریابی دیجیتال را به همان شیوه اجرا کنند.

بازاریابی دیجیتال می تواند برای هر شغلی در هر صنعت مفید باشد. صرف نظر از آنچه شرکت شما می فروشد ، بازاریابی دیجیتال همچنان شامل ایجاد شخصیت خریدار برای شناسایی نیازهای مخاطبان شما و ایجاد محتوای آنلاین با ارزش است. با این حال ، این بدان معنا نیست که همه مشاغل باید یک استراتژی بازاریابی دیجیتال را به همان شیوه اجرا کنند.
بازاریابی دیجیتال B2B

اگر شرکت شما تجارت به تجارت (B2B) است ، احتمالاً تلاش های شما در زمینه بازاریابی دیجیتال حول تولید سرب آنلاین متمرکز است و هدف نهایی این است که کسی با یک فروشنده صحبت کند. به همین دلیل ، نقش استراتژی بازاریابی شما جذب و تبدیل بالاترین کیفیت برای فروشندگان شما از طریق وب سایت و پشتیبانی کانال های دیجیتال است.

فراتر از وب سایت خود ، احتمالاً تصمیم خواهید گرفت که تلاش خود را بر روی کانالهای متمرکز بر تجارت مانند LinkedIn بگذارید ، جایی که جمعیت شما وقت خود را به صورت آنلاین می گذراند.
بازاریابی دیجیتال B2C

اگر شرکت شما بسته به میزان قیمت محصولات شما از تجارت با مصرف کننده (B2C) استفاده می کند ، احتمالاً هدف شما از تلاش های بازاریابی دیجیتال جذب افراد به وب سایت شما و تبدیل شدن آنها به مشتری بدون نیاز به مکالمه است. یک فروشنده.

به همین دلیل ، شما احتمالاً کمتر به "معیارها" به معنای سنتی آنها تمرکز می کنید ، و بیشتر به ایجاد یک سفر سریع خریدار ، از لحظه ورود شخصی به وب سایت شما ، تا لحظه خرید خود تمرکز می کنید. . این اغلب به معنای ویژگی های محصول شما در محتوای شما بالاتر از حد ممکن در یک بازاریابی B2B است ، و شما ممکن است نیاز به استفاده از CTA (دعوت به عمل) قوی تر داشته باشید.

برای شرکت های B2C ، کانال هایی مانند اینستاگرام و Pinterest اغلب می توانند از سیستم عامل های LinkedIn با محوریت تجارت با ارزش تر باشند.
چه نوع محتوای دیجیتالی را باید ایجاد کنم؟

نوع محتوایی که ایجاد می کنید به نیاز مخاطب شما در مراحل مختلف سفر خریدار بستگی دارد. شما باید با ایجاد شخصیت های خریدار شروع کنید (از این الگوهای رایگان استفاده کنید یا makemypersona.com را امتحان کنید) تا اهداف و چالش های مخاطبان خود را در رابطه با تجارت خود مشخص کنید. در سطح ابتدایی ، محتوای آنلاین شما باید به آنها کمک کند تا این اهداف را برآورده کنند و از چالش های خود عبور کنند.

سپس ، باید به این فکر کنید که چه زمانی آنها احتمالاً آماده مصرف این محتوا هستند در رابطه با مرحله ای که از سفر خریدار خود هستند. ما به این نقشه نگاری می گوییم.

با نگاشت محتوا ، هدف قرار دادن محتوا مطابق موارد زیر است:

ویژگی های شخصی که آن را مصرف خواهد کرد (جایی که شخصیت های خریدار وارد می شوند).
چقدر آن شخص به خرید نزدیک است (به عنوان مثال ، مرحله چرخه عمر آنها).

از نظر قالب محتوای شما ، موارد مختلف زیادی وجود دارد که باید امتحان کنید. در اینجا چند گزینه وجود دارد که توصیه می کنیم در هر مرحله از سفر خریدار استفاده کنید:

مرحله آگاهی

پست های وبلاگ هنگامی که با یک استراتژی کلیدی جستجوگرها و کلمات کلیدی مرتبط باشید ، برای افزایش بازدیدهای ارگانیک شما عالی است.
اینفوگرافیک ها بسیار قابل اشتراک گذاری ، به این معنی که وقتی دیگران محتوای شما را به اشتراک می گذارند ، شانس یافتن شما از طریق شبکه های اجتماعی را افزایش می دهد. (برای شروع این الگوهای رایگان اینفوگرافیک را بررسی کنید.)
فیلم های کوتاه باز هم ، این موارد بسیار به اشتراک گذاشته می شوند و می توانند با میزبانی از برندهای شما در سیستم عامل هایی مانند YouTube ، به برند شما کمک کنند تا توسط مخاطبان جدید پیدا شود.

مرحله ملاحظه

کتابهای الکترونیکی برای تولید سرب بسیار مناسب است ، زیرا آنها به طور کلی از یک پست وبلاگ یا اینفوگرافیک جامع ترند ، به این معنی که کسی بیشتر احتمال دارد اطلاعات تماس خود را برای دریافت آن رد و بدل کند.
گزارش های تحقیق باز هم ، این یک قطعه محتوای با ارزش بالا است که برای تولید سرب عالی است. گزارش های تحقیقاتی و داده های جدید برای صنعت شما نیز می توانند برای مرحله آگاهی کار کنند ، زیرا اغلب توسط رسانه ها یا مطبوعات صنعت انتخاب می شوند.
وبینارها از آنجا که آنها فرم مفصل تر و تعاملی محتوای ویدئویی هستند ، وبینارها یک قالب محتوای مرحله بررسی موثر هستند زیرا محتوای جامع تری از یک پست وبلاگ یا یک فیلم کوتاه ارائه می دهند.

مرحله تصمیم گیری

مطالعات موردی داشتن موارد موردی دقیق در وب سایت خود می تواند برای کسانی که آماده تصمیم گیری برای خرید هستند ، یک فرم موثر از محتوا باشد ، زیرا به شما کمک می کند تا بر تصمیم آنها تأثیر مثبت بگذارید.
توصیفات اگر مطالعات موردی برای کسب و کار شما مناسب نیست ، داشتن توصیفات کوتاه در اطراف وب سایت شما گزینه خوبی است. برای مارک های B2C ، کمی راحت تر به توصیفات فکر کنید. اگر شما یک مارک لباس هستید ، این ممکن است به شکل عکسهایی از نحوه مدل دهی پیراهن یا لباس توسط افراد دیگر از هشتگ مارک دار باشد که در آن افراد می توانند کمک کنند.

برچسب ها بازاریابی ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 41
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 535
  • بازدید کلی : 9930
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه